Infobar icon

Dodajte tisk v košarico ali izdelke OUTLET

Kategorije
 
 
 
POTLAC NA DRESY A SU PRAVY
 
 
 
 
 
 

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine GIVsport

1. Uvodne določbe

1.1. Prodajalec

  • Spletno trgovino https://www.givsport.sk (v nadaljnjem besedilu "spletna trgovina") upravlja GIVsport s.r.o. s sedežem na naslovu Pod lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01, vpisano v Trgovski register okrožnega sodišča v Žilini, oddelek: d.o.o., št. 66444 / L, D.Š.: 50 527 584 (v nadaljevanju „prodajalec“), bančni račun: Slovenská sporiteľňa, a.s., št. račun: SK98 0900 0000 0051 1988 0466. Drugi podatki o prodajalcu, pomembni za stik kupca s prodajalcem, so naslednji:

e-mail: office@givsport.si
tel. št.: +421 902 166 753

1.2. Kupec

  • 1.2.1. Kupec je katera koli fizična ali pravna oseba, ki je s prodajalcem prek spletne trgovine https://www.givsport.sk (v nadaljevanju "kupec") sklenila pogodbo na daljavo.

  • 1.2.2. Podjetnik je kupec - fizična oseba, ki pri sklepanju pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne ali druge podjetniške dejavnosti, zaposlitve ali poklica (v nadaljevanju "kupec").

  • 1.2.3. Podjetnik je kupec - oseba, ki ni potrošnik. Pod podjetnikom se šteje tudi vsaka oseba, ki sklene pogodbe, povezane z lastnim podjetjem, proizvodnjo ali podobno dejavnostjo pri samostojnem opravljanju svojega poklica, ali oseba, ki deluje v imenu ali na račun podjetnika (v nadaljevanju "podjetnik") .

1.3. Pogoji poslovanja

  • 1.3.1 Ti splošni pogoji poslovanja (v nadaljevanju "pogoji poslovanja") urejajo medsebojne pravice in obveznosti, ki nastanejo v zvezi z ali na podlagi kupoprodajne pogodbe, sklenjene med prodajalcem in kupcem prek spletne trgovine (v nadaljnjem besedilu: "kupoprodajna pogodba").

  • 1.3.2. Poslovni pogoji so sestavni del kupoprodajne pogodbe. Če kupoprodajna pogodba ali njene priloge ne določajo drugače ali veljavnost nekaterih določb teh pogojev ni izključena ali kako drugače spremenjena s kupoprodajno pogodbo ali drugim izrecnim dogovorom med prodajalcem in kupcem, ti pogoji veljajo za medsebojne odnose.

  • 1.3.3. Pravna razmerja med prodajalcem in potrošnikom, ki niso izrecno urejena, urejajo ustrezne določbe zakona št. 40/1964 zb. Civilni zakonik,(v nadaljevanju "civilni zakonik"), zakon št. 250/2007 zb. o varstvu potrošnikov in o spremembi zakona Slovaškega državnega sveta št. 372/1990 zb. o prekrških, kakor je bil spremenjen (v nadaljevanju »Zakon o varstvu potrošnikov«), Zakon št. 102/2014 zb. o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga ali opravljanju storitev po pogodbi na daljavo ali pogodbi, sklenjeni zunaj prodajalčevih prostorov, in spremembi nekaterih zakonov (v nadaljevanju "Zakon o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga po pogodbi na daljavo"), vse v besedilo kasnejše zakonodaje.

  • 1.3.4. Pravna razmerja med prodajalcem in podjetnikom, ki niso izrecno urejena, urejajo ustrezne določbe zakona št. 513/1991 zb. Trgovinskega zakonika.

  • 1.3.5. Ti pogoji vključujejo tudi postopek reklamacije (v nadaljnjem besedilu "postopek reklamacije"), izdan v skladu z ustreznimi določbami zakona o varstvu potrošnikov, zakona o varstvu potrošnikov o prodaji blaga na podlagi pogodbe na daljavo, s katero Prodajalec potrošnike obvesti o pogojih in načinu reklamacij, o postopkih za prijavo in obravnavo reklamacij, pritožbah in predlogih potrošnikov, vključno z informacijami o tem, kje je mogoče vložiti reklamacijo, in o izvedbi garancijskih popravil v zvezi z blagom, kupljenim v spletni trgovini.

  • 1.3.6. Prodajalec v skladu z določbami 3. odst. 1 črka n) Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga na podlagi pogodbe na daljavo potrošnika obvesti, da se ni zavezal, da bo spoštoval kodeks ravnanja.

2. Sklepanje kupoprodajne pogodb

2.1. Ponudba blaga

  • Ponudba blaga pomeni izbrano blago, ponujeno preko kataloga na spletni strani trgovine, kjer prodajalec potrošnika obvesti pred sklenitvijo kupoprodajne pogodbe oz. pred pošiljanjem naročila na jasen in razumljiv način o glavnih značilnostih blaga ali naravi storitve ter o drugih dejstvih, ki jih zakon zahteva, v obsegu, ki ustreza uporabljenim komunikacijskim sredstvom.

2.2. Naročilo

  • 2.2.1. Kupec lahko naročilo ustvari z uporabo obrazca na spletni strani spletne trgovine. Pri ustvarjanju naročila z obrazcem kupec izbere blago, ki ga zanima, izbere zahtevano količino, način prevoza (glej člen 2.4.1.) In način plačila (glej člen 2.5.1.), Medtem ko potrošnik pošlje naročilo prodajalcu s klikom na gumb "Plačilni nalog".

  • 2.2.2. Kupec s potrditvijo naročila potrdi, da je prebral te pogoje in da je bil seznanjen, da je del naročila obveznost plačila kupnine. Kupec, podjetnik se tudi zaveda, da se s potrditvijo naročila v celoti strinja s temi pogoji prodajalca.

2.3. Sklepanje kupoprodajne pogodbe

  • 2.3.1. Pogodbeno razmerje med prodajalcem in potrošnikom izhaja iz dostave naročila blaga z obveznostjo plačila s strani potrošnika prodajalcu. Prodajalec bo potrdil prejem naročila s sporočilom na potrošnikov elektronski naslov.

  • 2.3.2. Pogodbeno razmerje med prodajalcem in podjetnikom se vzpostavi z dostavo prevzema naročila, ki ga prodajalec podjetniku pošlje na elektronski naslov, ki ga je podjetnik navedel ob izdelavi naročila.

  • 2.3.3. Stroške, ki nastanejo kupcu pri uporabi sredstev za komunikacijo na daljavo v zvezi s sklenitvijo kupoprodajne pogodbe (npr. Stroški internetne povezave ali stroški telefonske komunikacije), nosi kupec sam.

2.4. Način dostave

  • 2.4.1. Če v kupoprodajni pogodbi ni drugače določeno, način dostave blaga določi prodajalec. V primeru, da je način dostave naročenega blaga dogovorjen na podlagi zahteve kupca, nosi kupec dodatne stroške za izbrani način prevoza v primeru odstopa od pogodbe v zakonsko določenem 14-dnevnem roku , to pomeni, da potrošnik nosi razliko med stroški dostave, ki jih je izbral potrošnik, in stroški najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec.

  • 2.4.2. Pošiljanje naročenega blaga pomeni pošiljanje na naslov, ki ga je kupec določil pri izdelavi naročila. Kupec je seznanjen, da se lahko k ceni naročenega blaga prišteje strošek pošiljanja / dostave naročenega blaga, v skladu z veljavnim cenikom prevoznika.

  • 2.4.3. V primeru zahteve kupca za pošiljanje blaga v tujino se k ceni naročenega blaga prištejejo stroški pošiljanja / dostave naročenega blaga v tujino, o čemer bo prodajalec kupca obvestil vnaprej.

2.5. Način plačila

  • 2.5.1. Prodajalec ponuja izbiro med naslednjimi načini plačila: plačilna kartica prek interneta, bančno nakazilo po zaključku naročila, plačilo po povzetju ob prevzemu blaga od prevoznika ali gotovina za osebni prevzem na prevzemnem mestu prodajalca. To ne posega v pravico prodajalca, da v upravičenih primerih dovoli plačilo po predračunu.

  • 2.5.2. Pri plačilu s kreditno kartico prek interneta, bo kupec po dokončanju naročila preusmerjen naplačilni strežnik, kjer bo izpolnil potrebne podatke za plačilo. Po preverjanju njihove veljavnosti bo naročilo potrjeno in znesek kupnine bo odštet z računa kupca.

  • 2.5.3. Ko kupec izbere plačilo z bančnim nakazilom, kupec plača ceno naročila, preden je nakazilo nakazano na bančni račun prodajalca, z uporabo namena, ki je številka naročila in ki jo bo kupec prejel ob zaključku naročila. V primeru plačila blaga z bančnim nakazilom se šteje, da je kupnina plačana na dan knjiženja ustreznega zneska na račun prodajalca.

 

 

  • 2.5.4. V primeru plačila po povzetju ob prevzemu blaga od prevoznika je kupec seznanjen, da se k ceni naročenega blaga lahko prištejejo še stroški plačila po povzetju, v skladu z veljavnim cenikom prevoznika.

  • 2.5.5. Cene ponujenega blaga in storitev so navedene z vključenim davkom na dodano vrednost (v nadaljevanju "DDV"), razen če je v ceni izrecno navedeno, da je cena navedena brez DDV.

2.6. Pravice in obveznosti, ki izhajajo iz sklenitve kupoprodajne pogodbe

  • 2.6.1. Prodajalce je dolžan kupcu dostaviti naročeno blago po dogovorjeni ceni, kupec pa prevzeti blago in plačati kupnino, vključno s stroški izbranega načina dostave blaga.

  • 2.6.2. V primeru kršitve pogojev kupoprodajne pogodbe ali pogojev poslovanja s strani kupca si prodajalec pridržuje pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe, če zakon ne določa drugače. V takem primeru je kupec dolžan prodajalcu povrniti vso škodo, zlasti pa mu povrniti vse stroške, povezane z njegovim naročilom, predvsem stroške pošiljanja blaga, v primeru, da kupec naročeno blago ne prevzame.

  • 2.6.3.Kupec je dolžan ob naročilu blaga posredovati pravilne in resnične podatke. Podatke, potrebne za sklenitev kuoprodajne pogodbe, ki jih je posredoval kupec, prodajalec šteje za pravilne.

  • 2.6.4. Vsa obvestila prodajalca na kakršenkoli način povezana z naročilom oz. kupoprodajno pogodbo se lahko kupcu dostavijo na elektronski naslov, ki je naveden v njegovem uporabniškem računu ali ga kupec navede v naročilu.

2.7. Darilni boni in kode za popust

  • 2.7.1. Kupec lahko pri naročilu vnese kode, ki jih vsebujejo kupljeni darilni boni in kode za popust, ki jih zagotovi prodajalec v skladu s svojimi pravili.

  • 2.7.2. Če prodajalec izrecno ne določi drugače, darilni boni in kode za popust:

    • ni mogoče uporabiti večkrat;

    • jih ni mogoče medsebojno kombinirati;

    • ni mogoče uporabiti za nakup dodatnih bonov

  • 2.7.3.V primeru odstopa od kupoprodajne pogodbe iz kakršnegakoli razloga ali kakršnegakoli drugega smiselnega vračila blaga s strani kupca prodajalcu, kupljenem s kodo za popust, je kupec upravičen do povračila dejansko prejetega zneska / plačila od potrošnika ali v zvezi s pogodbo.

  • 2.7.4. Če ima darilni bon ali koda za popust omejeno obdobje veljavnosti, je kupec upravičen do uporabe darilnega bona ali kode za popust pred potekom veljavnosti. Prodajalec ne zagotovi denarja ali kakršnega koli drugega načina odškodnine za neizkoriščeno vrednost darilnega bona ali kode za popust.

  • 2.7.5.Darilnega bona in kode za popust ni mogoče zamenjati za gotovino. Če kupec blago kupi po nižji ceni od vrednosti darilnega bona ali kode za popust, ni upravičen do plačila vrednosti darilnega bona ali kode za popust ali novega darilnega bona ali kode za popust za preostanek vrednosti originalnega uporabljenega darilnega bona ali kode za popust.

  • 2.7.6. V primeru, da se darilni bon ali koda za popust uporablja v nasprotju s pravili prodajalca za uporabo darilnih bonov in kod za popuste, ima prodajalec pravico zavrniti tako uporabljeni darilni bon ali kodo za popust in odstopiti od sklenjene kupoprodajne pogodbe.

3. Dostava blaga

3.1. Datum dostave

  • 3.1.1 Prodajalec se ob upoštevanju spodaj navedenih pogojev zaveže, da bo blago kupcu poslal čim prej, najkasneje v 30 dneh od datuma sklenitve pogodbe. V primeru plačila s kreditno kartico na internetu prek plačilnega naloga ali bančnega nakazila po zaključku naročila bo prodajalec poslal blago šele po nakazilu plačila na svoj bančni račun.

  • 3.1.2. Prodajalec ne odgovarja za škodo, ki bi nastala zaradi zamude pri pošiljanju ali dostavi blaga iz razloga, ki ni njegova krivda.

3.2. Prevoz, dostava in prevzem blaga

  • 3.2.1. Potrošnik pridobi lastništvo nad kupljenim blagom s prevzemom. Podjetnik priznava, da lastništvo blaga pridobi samo s polnim plačilom celotne kupnine za naročeno blago. V trenutku prevzema blaga tveganje poškodbe blaga preide tudi na kupca.

  • 3.2.2. Dostava blaga vključuje dokazilo o nakupu, v katerem so navedeni datum prodaje, oznaka izdelka (ime in količina izdelka), nabavna cena (z navedbo cene posameznega izdelka in skupne cene, ki jo plača potrošnik) ter podatki o prodajalcu (ime trgovine in sedež prodajalca). Na zahtevo bo prodajalec kupcu poslal elektronski račun.

  • 3.2.3.Prodajalec priporoča, da kupec ob prevzemu blaga od prevoznika preveri celovitost embalaže blaga in v primeru kakršnihkoli poškodb takoj obvesti prevoznika, hkrati pa prodajalca. V primeru kršitve embalaže, ki kaže na nedovoljen vstop v pošiljko, je priporočljivo, da kupec pošiljke ne prevzame od prevoznika in izpolni evidenco o poškodbi pošiljke. S podpisom dobavnice kupec potrdi, da je pošiljka, v kateri je bilo blago, nedotaknjena in nepoškodovana.

 

  • 3.2.4.Kupec je dolžan brez nepotrebnega odlašanja vložiti reklamacijo pri prodajalcu.

  • 3.2.5. V primeru, da je zaradi razloga kupca potrebno blago dostaviti večkrat ali drugače, kot je navedeno v naročilu, je kupec dolžan plačati stroške, povezane s ponavljajočo se dostavo blaga. stroški, povezani z drugim načinom dostave.

  • 3.2.6. Prodajalce je upravičen do plačila stroškov, povezanih s prevozom blaga, v višini po trenutnem ceniku prevoznika, ki izvaja izbrani način prevoza blaga, medtem ko je višina stroškov, povezanih s prevozom, navedena v možnostih prevoza v spletna trgovina prodajalca.

  • 3.2.7. Brezplačna dostava: Do brezplačne dostave so upravičene samo stranke, ki naročijo blago ali storitev za najmanj 100 EUR.

4. Odstop od kupoprodajne pogodbe

4.1. Odstop kupca od kupoprodajne pogodbe

  • 4.1.1. Pravico do odstopa od pogodbe po tem členu pogojev ima le kupec - potrošnik, tj. fizična oseba, ki je tudi kupec in pri sklepanju in izpolnjevanju pogodbe ne deluje v okviru svoje poslovne ali druge podjetniške dejavnosti, zaposlitve ali poklica.

  • 4.1.2. Če je kupoprodajna pogodba sklenjena na daljavo (prek spletne trgovine) ali zunaj prodajalčevih prostorov in hkrati, če je prodajalec potrošniku pravočasno in pravilno zagotovil pravico do odstopa od pogodbe, pogoje, obdobje in postopek za uveljavljanje pravice do odstopa od pogodbe (v skladu z določbami § 3 (1) (h) zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga na podlagi pogodbe na daljavo) in ob izpolnjevanju določenih zahtev zakona ima potrošnik po Zakonu o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga na podlagi pogodbe, sklenjene na daljavo, pravico do odstopa od kupne pogodbe brez obrazložitve in brez kakršnekoli sankcije v 14 dneh od datum prejema blaga (v nadaljnjem besedilu "zakonski rok za odstop od pogodbe").

  • 4.1.3. Če je prodajalec potrošniku informacije iz prejšnjega odstavka posredoval šele pozneje, vendar najpozneje v 12 mesecih od začetka odstopne dobe po prejšnjem odstavku, odstopni rok poteče 14 dni od datuma, ko prodajalec naknadno izpolnil obveznost obveščanja.

  • 4.1.4. Če prodajalec potrošniku ni posredoval zakonsko zahtevanih informacij o možnosti in načinu odstopa od pogodbe niti v dodatnem obdobju po prejšnjem odstavku, odstopni rok poteče po 12 mesecih in 14 dneh od datuma prejema.

  • 4.1.5. Šteje se, da je blago prevzeto v trenutku, ko potrošnik ali tretja oseba, ki jo je on določil, z izjemo prevoznika, prevzame vse dele naročenega blaga ali če se blago, ki ga potrošnik naroči v enem naročilu, dostavi ločeno v trenutku prevzema blaga, ki je bilo dostavljeno zadnje; ko se dostavi blago, sestavljeno iz več delov ali kosov, v trenutku prevzema zadnjega dela ali zadnjega kosa; ko se dostavi blago večkrat v določenem obdobju, v trenutku prevzema prvega dostavljenega blaga.

  • 4.1.6. Potrošnik je upravičen do odstopa od pogodbe, katere predmet je dostava blaga, še pred začetkom obdobja za odstop od pogodbe.

  • 4.1.7. Prodajalec potrošniku podaljša pravico do odstopa od pogodbe na daljavo za obdobje 90 koledarskih dni od datuma prejema blaga (v nadaljevanju "podaljšani / podaljšani odstopni rok"), ne da bi navedel razlog in brez sankcij. Vendar je potrošnik seznanjen, da je v podaljšanem 90-dnevnem odstopnem roku po izteku zakonsko določenega 14-dnevnega odstopnega roka iz prejšnjega odstavka upravičen do odstopa od pogodbe le, če izpolnjuje naslednje pogoje:

    • blago je popolno, nepoškodovano in, če je mogoče, v nepoškodovani originalni embalaži;

    • ne kaže znakov uporabe; 

    • blago je očitno neuporabljeno, če je delno ali v celoti zaščiteno z zakonom o avtorskih pravicah ali če je namenjeno enkratni potrošnji; ob enem

    • ni bila uporabljena „Prilagoditev najnižje cene“ 

  • 4.1.8. Če potrošnik (i) obvesti prodajalca v zakonsko določenem 14-dnevnem odstopnem roku ali v podaljšanem 90-dnevnem odstopnem roku (tj. Začne se 15. dan od datuma prejema blaga), prodajalec v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi, pa tudi  v skladu s temi pogoji poslovanja, da odstopi od pogodbe in hkrati vrne blago v tem roku najkasneje v 90 dneh od dneva prevzema blaga, je kupoprodajna pogodba odpovedana v celoti. Za odstop od pogodbe lahko potrošnik uporabi dokazilo o nakupu, ki ga je prejel skupaj s kupljenim blagom, ali ta splošni obrazec za odstop od pogodbe in reklamacije. Omenjeni obrazec vsebuje vsaj ime in priimek potrošnika, številko naročila, oznako blaga in številko računa za vračilo kupnine.

  • 4.1.9. V tem obdobju po prejemu ima potrošnik pravico razpakirati in preizkusiti blago na način, podoben običajnemu nakupu v klasični trgovini, kolikor je potrebno za določitev narave, lastnosti in funkcionalnosti blaga. V primeru, da potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe v zakonsko določenem 14-dnevnem roku, je potrošnik odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki izhaja iz takšnega ravnanja z blagom, potrebnega za določitev lastnosti in funkcionalnosti blago. V primeru, da potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe v podaljšanem 90-dnevnem roku (po zakonsko določenem 14-dnevnem roku) in vrnjeno blago ni popolno ali je dokazljivo uporabljeno ali poškodovano, je prodajalec upravičen do odškodnine zoper potrošnika (v primeru odstopa od pogodbe v podaljšanem 90-dnevnem obdobju po izteku zakonsko določenega 14-dnevnega roka) bo prodajalec kupcu vrnil dogovorjeno kupnino, zmanjšano za škodo / znesek, ki ustreza zmanjšani vrednosti vrnjenega blaga.

  • 4.1.10. Potrošnik je seznanjen, da v skladu z določbami § 7 ods. 6 zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga na podlagi pogodbe na daljavo ne sme odstopiti od pogodbe, katere predmet je:
    a) opravljanje storitve, kadar je bila opravljena z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil pravilno obveščen, da s soglasjem izgubi pravico do odstopa od pogodbe po popolnem zagotavljanju storitve;
    b) prodaja blaga ali opravljanje storitev, katerih cena je odvisna od gibanja cen na finančnem trgu, na katero prodajalec ne more vplivati ​​in ki se lahko zgodi v času odstopa;
    c) prodaja blaga po posebnih potrošnikovih zahtevah in željah, blaga narejenega po meri ali blaga, namenjenega posebej enemu potrošniku;
    d) prodaja blaga, ki se hitro poslabša oz.pokvari
    e) prodaja blaga, zaprtega v zaščitni embalaži, ki je ni mogoče vrniti iz zdravstvenih ali higienskih razlogov in katere zaščitna embalaža je bila po dobavi pokvarjena;

f) prodaja blaga, ki se lahko zaradi svoje narave po dobavi neločljivo pomeša z drugim blagom;

g) prodaja alkoholnih pijač, katerih cena je bila dogovorjena ob sklenitvi pogodbe, njihova dobava je možna najpozneje po 30 dneh in njihova cena je odvisna od gibanja tržnih cen, na katere prodajalec ne more vplivati;
h) izvajanje nujnih popravil ali vzdrževanja, ki jih potrošnik izrecno zahteva od prodajalca; to ne velja za pogodbe o storitvah in pogodbe o prodaji blaga, razen rezervnih delov, potrebnih za popravila ali vzdrževanje, pod pogojem, da so bili sklenjeni med prodajalčevim obiskom pri potrošniku in potrošnik teh storitev ali blaga ni predhodno naročil ;
i) prodaja zvočnih posnetkov, video posnetkov, knjig ali računalniške programske opreme, ki se prodaja v zaščitni embalaži, če je potrošnik to embalažo razpakiral;

j) prodaja periodičnih publikacij, razen prodaje po naročniški pogodbi in prodaje knjig, ki niso dobavljene v zaščitni embalaži;
k) Nudenje nastanitvenih storitev, razen nastanitve, prevoza blaga, najema avtomobilov, opravljanja gostinskih storitev ali opravljanja storitev v zvezi z prostočasnimi dejavnostmi in v skladu s katerimi se prodajalec zaveže, da bo te storitve zagotovil v dogovorjenem času ali v dogovorjenem roku;
l) zagotavljanje elektronskih vsebin, ki niso na trajnem nosilcu podatkov, če se je njihovo zagotavljanje začelo z izrecnim soglasjem potrošnika in je potrošnik izjavil, da je bil pravilno obveščen, da z izražanjem take privolitve izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

 

4.2. Uveljavljanje potrošnikove pravice do odstopa

  • 4.2.1. Potrošnik lahko uveljavi pravico do odstopa od pogodbe v skladu s prejšnjimi odstavki teh pogojev s prodajalcem v papirni obliki ali v obliki zapisa na drugem trajnem nosilcu podatkov; če je bila pogodba sklenjena ustno, je za uveljavitev potrošnikove pravice do odstopa zadostna vsaka jasno navedena izjava potrošnika, ki izraža svojo namero, da odstopi od pogodbe (v nadaljevanju tudi "obvestilo o odstopu"). Potrošnik lahko uporabi odstopni obrazec, ki mu ga je priskrbel prodajalec, bodisi skupaj z blagom bodisi po elektronski pošti.

  • 4.2.2. Šteje se, da se obdobje za odstop od pogodbe ohrani, če je bilo obvestilo o odstopu od pogodbe poslano prodajalcu najpozneje zadnji dan obdobja za odstop od pogodbe v skladu s točko 4.1. teh pogojev. V primeru odstopa od pogodbe se pogodba odpove v celoti, v celoti pa se odpove tudi vsa dodatna pogodba, povezana s pogodbo, od katere potrošnik odstopa.

  • 4.2.3. V primeru uveljavljanja pravice do odstopa od kupoprodajne pogodbe v zakonsko določenem roku 14 dni je potrošnik dolžan blago poslati nazaj ali predati prodajalcu ali osebi, ki jo prodajalec pooblasti za prevzem blaga v roku 14 dni od datuma odstopa. Blago je treba poslati na naslov prodajalca, na GIVsport s.r.o., Pod lipami 96, 033 01 Liptovský Hrádok. To ne velja, če prodajalec predlaga, da blago prevzame osebno ali prek osebe, ki jo pooblasti. Šteje se, da je bil rok iz prvega stavka spoštovan, če je bilo blago predano v prevoz najpozneje zadnji dan roka.

  • 4.2.4. V primeru, da potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe v podaljšanem 90-dnevnem roku po izteku zakonsko določenega 14-dnevnega roka, je potrošnik dolžan blago vrniti najkasneje do konca 90. dne od prejem blaga, sicer poteče pravica do vračila kupnine.

  • 4.2.5. Če potrošnik zakonito odstopi od kupoprodajne pogodbe, je prodajalec dolžan najkasneje v 14 dneh po odstopu od kupoprodajne pogodbe vrniti vsa sredstva, vključno s stroški dostave, v znesku, ki ustreza najcenejšemu ponujenemu načinu dostave, na enak način, kot je potrošnik uporabil pri plačilu. Prodajalec prejeta sredstva vrne potrošniku na drug način, če se potrošnik s tem strinja in če s tem ne nastanejo dodatni stroški.

  • 4.2.6. Prodajalec potrošniku ni dolžan povrniti dodatnih stroškov, če je potrošnik izrecno izbral način dostave, ki ni najcenejši standardni način dostave, ki ga ponuja prodajalec. Dodatni stroški so razlika med stroški dostave, ki jih izbere potrošnik, in stroški najcenejšega običajnega načina dostave, ki ga ponuja prodajalec.

  • 4.2.7. Potrošnik je seznanjen, da se stroški dostave blaga povrnejo le v primeru odstopa od pogodbe v celoti.

 

  • 4.2.8. Če potrošnik odstopi od kupoprodajne pogodbe, katere predmet je prodaja blaga, prodajalec prejetih sredstev / plačil ni dolžan vrniti potrošniku, preden potrošnik blago preda (dostavi) ali dokler potrošnik ne dokaže, da blago je poslal nazaj prodajalcu.

  • 4.2.9. Če potrošnik upravičeno odstopi od kupoprodajne pogodbe, se lahko potrošnik s prodajalcem dogovori, da mu bodo povrnjeni stroški dostave naročenega blaga v obliki / načinu tako imenovanega. "Vrni pošiljko", tj. z povračilom stroškov vračila blaga prodajalcu. Če potrošnik blago vrne iz enega naročila v več pošiljkah, ima pravico uporabiti eno etiketo.

  • 4.2.10. Potrošnik je seznanjen, da če odstopi od pogodbe, krije stroške vračila blaga prodajalcu v skladu z 10. odst. 3 Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga na podlagi pogodbe na daljavo, in če odstopi od pogodbe na daljavo, tudi stroški vračila blaga, ki ga zaradi njihove narave ni mogoče vrniti po pošti.

  • 4.2.11. Potrošnik je odgovoren za zmanjšanje vrednosti blaga, ki je nastalo kot posledica takšnega ravnanja z blagom, ki presega meje ravnanja, ki je potrebna za določitev značilnosti in funkcionalnosti blaga.

  • 4.2.12. Če potrošnik neupravičeno in / ali v nasprotju z veljavno zakonodajo odstopi od kupoprodajne pogodbe in blago kljub temu pošlje prodajalcu, blago ne bo sprejeto ali ga bo prodajalec shranil v skladu z ustreznimi določbami civilnega zakonika.

  • 4.2.13. Če kupec prejme skupaj z blagom tudi darilo, se med prodajalcem in kupcem sklene darilna pogodba s pogojem odvezovanja in če kupec odstopi od kupoprodajne pogodbe, darilna pogodba poteče v povezavi z darilom in kupec je darilo dolžan vrniti.

  • 4.2.14. Če potrošnik odstopi od pogodbe, v skladu z določbami 8. odst. 5 Zakona o varstvu potrošnikov pri prodaji blaga na daljavo, pravico do povračila kupnine za dodatno storitev, če je predmet dodatne pogodbe opravljanje storitve in če je bila ta storitev v celoti opravljena (zlasti kupnina za plačilo po povzetju).

4.3. Odstop prodajalca od kupoprodajne pogodbe

  • 4.3.1. Prodajalec je pozoren na dobro usmerjenost na trgu prodanega blaga, vendar lahko izjemoma pride do situacije, ko naročenega blaga ne bo mogel dostaviti pod dogovorjenimi pogoji iz kupoprodajne pogodbe iz razlogov, ki niso njegova krivda, oz. ga sploh ne bo mogel dostaviti. Prodajalec si zato pridržuje pravico, da v takšnih primerih odstopi od kupoprodajne pogodbe, sklenjene s kupcem, ki je podjetnik, in kupec podjetnik soglaša s tako izjemnim primerom.

 

  • 4.3.2. Prodajalec ima pravico do odstopa od kupoprodajne pogodbe, sklenjene s kupcem, ki je tudi podjetnik, če je dobavitelj naročenega blaga prodajalcu bistveno spremenil cene, če je prišlo do bistvenih sprememb prevoznih cen ali če upravljavec ugotovi, da je bilo blago pomotoma ponujeno po napačni ceni, kupec pa ni sprejel ustrezne spremembe kupoprodajne pogodbe, t.i. zvišanje cene blaga ali zvišanje prevoznih stroškov.

  • 4.3.3. Kupec, ki je podjetnik, je seznanjen, da prodajalec ni dolžan skleniti kupoprodajne pogodbe s kupcem, ki je podjetnik. Kupec je seznanjen, da je prodajalec upravičen do odstopa od kupoprodajne pogodbe, sklenjene s kupcem, ki ni podjetnik, ki je v katerem koli od prejšnjih razmerij glede obveznosti s prodajalcem svojo obveznost bistveno kršil. Kršitev prejšnjega pogodbenega razmerja na materialni način se za odstop od pogodbe šteje za postopek po 345. členu trgovinskega zakonika.

  • 4.3.4. Če prodajalec odstopi od kupoprodajne pogodbe, je dolžan kupca takoj obvestiti na elektronski naslov, ki ga je kupec navedel pri izdelavi naročila. Poleg tega je dolžan kupcu vrniti celotno kupnino blaga, če je že plačana, ali znižano kupnino v skladu s temi pogoji in ustrezno zakonodajo.

5. Garancijski pogoji

  • Garancijske pogoje za blago ureja reklamacijski postopek za pritožbe in veljavni pravni predpisi.

6. Možnost alternativnega reševanja sporov

  • 6.1. Alternativno reševanje sporov je postopek predmeta alternativnega reševanja sporov v skladu z Zakonom o alternativnem reševanju potrošniških sporov (Zakon št. 391/2015 Coll. O alternativnem reševanju potrošniških sporov in o spremembah nekaterih zakonov, v nadaljevanju tudi » Zakon o alternativnem reševanju potrošniških sporov "). Cilj je doseči sporazumno rešitev spora med strankama v sporu.

  • 6.2. Stranki v sporu sta potrošnik, ki je zaprosil za alternativno reševanje sporov, in prodajalec, proti kateremu je vloga usmerjena.

  • 6.3. Predmet alternativnega reševanja sporov je organ za alternativno reševanje sporov in pooblaščena pravna oseba, vpisana v seznamu, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike (http://www.economy.gov.sk/obchod/ochrana-spotrebitela / alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1 / seznam-predmetov-alternativne-rešitve-potrošniških sporov). Organi za alternativno reševanje sporov so:
    a) Regulativni urad za mrežne industrije;

b) Urad za regulacijo elektronskih komunikacij in poštnih storitev;
c) Slovaška trgovinska inšpekcija;
d) Društvo za varstvo potrošnikov (S.O.S.) Poprad;


e) Bančni varuh človekovih pravic slovaškega bančnega združenja;
f) OMBUDSPOT, združenje za varstvo potrošnikov;
g) Zavarovalno združenje na Slovaškem.

  • 6.4. Potrošnik ima pravico stopiti v stik s prodajalcem s prošnjo za odškodnino, če ni zadovoljen z načinom, kako je prodajalec obravnaval njegovo pritožbo, ali če meni, da je prodajalec kršil njegove pravice, po elektronski pošti na: obchod @ givsport.sk ali po pošti na naslov: Pod lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01.

  • 6.5. Potrošnik ima pravico zaprositi za začetek alternativnega reševanja sporov (v nadaljnjem besedilu tudi "predlog") pri organu ARS, če je prodajalec odgovoril na zahtevo iz prejšnjega odstavka ali v 30 dneh ni odgovoril od datuma odpreme, na način in pod pogoji, določenimi v Zakonu o alternativnem reševanju potrošniških sporov.

  • 6.6. Subjekt ARS lahko zavrne predlog za začetek alternativnega reševanja sporov, med drugim z utemeljitvijo, da:
    a) potrošnik predloži predlog po enem letu od
    1. dneva negativnega odgovora prodajalca na potrošnikovo zahtevo po odškodnini, ali
    2. izteka 30-dnevnega obdobja od datuma, ko je potrošnik prodajalcu poslal zahtevek za odškodnino, na katerega prodajalec ni odgovoril;
    b) potrošnik ni poskušal rešiti spora s komunikacijo s prodajalcem pred oddajo vloge;
    c) vrednost spora ne presega 20 EUR;
    d) zadeva, na katero se predlog nanaša, bila že obravnavana in potrošnik je bil obveščen o izidu njegovega predloga, predlog ne vsebuje nobenih novih dejstev, alternativno reševanje sporov pa bi bilo očitno neučinkovito v vseh okoliščinah;
    e) gledano na vse okoliščine je jasno, da bi bilo mogoče alternativno reševanje sporov doseči le z nesorazmernimi napori.

  • 6.7 Subjekt ARS mora za reševanje spora ob upoštevanju zaščite pravic in legitimnih interesov strank v sporu ravnati neodvisno, nepristransko in s potrebno strokovno skrbnostjo. Če je po temeljiti oceni vseh ugotovitev in stališč strank v sporu jasno, da imajo stranke v sporu interes za sporazumno poravnavo, organ ARS pripravi osnutek sporazuma o reševanju sporov.

  • 6.8. Če stranke v sporu v skladu s prejšnjim odstavkom ne dosežejo dogovora in subjekt ARS na podlagi dejstev, ki jih ugotovi pri alternativnem reševanju sporu, ugotovi, da prodajalec krši pravice potrošnikov v skladu z zakonodajo o varstvu potrošnikov, odpove alternativno reševanje spora z izdajo nezavezujočega obrazloženega mnenja.

 

  • 6.9. Alternativno reševanje sporov se konča na dan (a) sklenitve sporazuma o reševanju sporov; (b) izdaja obrazloženega mnenja; (c) preložitev predloga; (d) smrt ali razglasitev smrti v primeru stranke v sporu, ki je fizična oseba; (e) odpoved brez pravnega naslednika v primeru stranke v sporu, ki je pravna oseba; ali (f) odstranitev pravne osebe s seznama.

7. Varstvo osebnih podatkov

7.1. Osebni podatki

  • 7.1.1. Osebni podatki so podatki, ki se nanašajo na določeno ali določljivo fizično osebo, pri čemer je to oseba, ki jo je mogoče neposredno ali posredno identificirati, zlasti s splošno veljavnim identifikatorjem ali z eno ali več značilnostmi, ki sestavljajo njegovo fizično, fiziološko , mentalno, psihološko, ekonomsko, kulturno ali družbeno identiteto.

  • 7.1.2. Prodajalec kot upravljavec, ki pripravi obdelavo osebnih podatkov zadevne osebe, preden pridobi osebne podatke v skladu z določbami 15. člena zakona št. 122/2013 zb. o varstvu osebnih podatkov in o spremembah nekaterih zakonov (v nadaljnjem besedilu „zakon o varstvu osebnih podatkov“) posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, vnaprej obvesti o zakonsko zahtevanih podatkih neposredno o besedilu privolitve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

  • 7.1.3. Prodajalec s tem obvešča kupca, da je smisel 10. odst. 3 črka b) zakona št. 122/2013 zb. o varstvu osebnih podatkov in o spremembah nekaterih zakonov (v nadaljnjem besedilu "zakon o varstvu osebnih podatkov"), da bo kot operater obdeloval osebne podatke kupca v postopku sklenitve kupoprodajne pogodbe brez njegove privolitve kot posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, saj so kupčevi osebni podatki za obdelavo predpogodbenih odnosov s kupcem, ki se izvajajo na zahtevo kupca, in obdelava osebnih podatkov kupca nujni za izvedbo kupoprodajne pogodbe, v kateri kupec deluje kot eden od stranke. Upravljavec je registriran pri Uradu za varstvo osebnih podatkov.

  • 7.1.4. Pogodbeni stranki sta se dogovorili, da je kupec, če je potrošnik, dolžan prodajalca po vrstnem redu obvestiti o svojem imenu in priimku, naslovu stalnega prebivališča, vključno s poštno številko, telefonsko številko in elektronskim naslovom. Pogodbeni stranki sta se dogovorili, da je kupec, če je podjetnik, dolžan prodajalca obvestiti o svojem poslovnem imenu, sedežu, vključno s poštno številko, davčno številko, telefonsko številko in elektronskim naslovom.

  • 7.1.5. Kupec lahko z označitvijo ustreznega polja pred pošiljanjem naročila da prodajalcu soglasje v skladu z odstavkom 11. 1 in naslednje Zakona o varstvu osebnih podatkov, tako da prodajalec obdeluje in shranjuje njegove osebne podatke, zlasti zgoraj naštete in / ali ki so potrebni pri dejavnostih prodajalca za pošiljanje informacij o novih izdelkih, popustih in promocijah za ponujeno blago in obdelavo v vseh njihovih informacijskih sistemih glede pošiljanja informacij o novih izdelkih, popustih in promocijah na ponujeno blago. Kupec prodajalcu daje to soglasje za določeno obdobje, dokler ni izpolnjen namen obdelave kupčevih osebnih podatkov. Po izpolnitvi namena obdelave bo prodajalec takoj zagotovil likvidacijo kupčevih osebnih podatkov. Kupec lahko kadar koli pisno prekliče soglasje za obdelavo osebnih podatkov.

  • 7.1.6. Kupec je seznanjen, da je dolžan svoje osebne podatke (med registracijo, v svojem uporabniškem računu ali pri naročilu) navesti pravilno in resnično ter da je dolžan prodajalca brez nepotrebnega odlašanja obvestiti o kakršnikoli spremembi njegovih osebnih podatkov.

  • 7.1.7. Za obdelavo kupčevih osebnih podatkov lahko prodajalec imenuje tretjo osebo kot obdelovalca. Tu so podane aktualne informacije o obdelovalcih osebnih podatkov, ki bodo kupcu na njegovo zahtevo po potrebi. tudi poslane.

  • 7.1.8. Osebni podatki se bodo obdelovali v času, potrebnem za dosego namena obdelave v elektronski obliki na avtomatiziran način ali v tiskani obliki na neavtomatiziran način.

7.2. Pravice zadevne osebe

  • 7.2.1. Zadevna oseba ima pravico od prodaajlaca pisno zahtevati:
    a) potrditev, ali se osebni podatki o njej obdelujejo ali ne;

b) v splošno razumljivi obliki informacij o obdelavi osebnih podatkov v informacijskem sistemu v obsegu po 15. odst. 1 črka od a) do e) od druge do šeste točke zakona o varstvu osebnih podatkov; pri izdaji odločbe v skladu s § 28 odst. 5. Zakona o varstvu osebnih podatkov je posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, upravičen, da se seznani s postopkom obdelave in ocenjevanja operacij;
c) natančne informacije v splošno razumljivi obliki o viru, od katerega je pridobil njene osebne podatke za obdelavo;
d) seznam njenih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave, v splošno razumljivi obliki;
e) popravek ali uničenje vaših napačnih, nepopolnih ali zastarelih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave;
f) uničenje njenih osebnih podatkov, katerih namen obdelave se je končal; če se obdelujejo uradni dokumenti, ki vsebujejo osebne podatke, lahko zahteva njihovo vrnitev;


g)likvidacijo njenih osebnih podatkov, ki so predmet obdelave, če je prišlo do kršitve zakona;
h) blokiranje njenih osebnih podatkov zaradi preklica soglasja pred iztekom njegove veljavnosti, če upravljavec osebne podatke obdeluje na podlagi privolitve posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki.

  • 7.2.2. Zadevna oseba ima pravico pisno ugovarjati prodajalcu:
    a) obdelava njenih osebnih podatkov, za katere pričakuje, da so ali bodo obdelani za namene neposrednega trženja, brez njenega soglasja in zahteva njihovo uničenje;
    b) uporaba osebnih podatkov iz odstavka 10 odst. 3 črka d) Zakona o varstvu osebnih podatkov za namene neposrednega trženja v poštnem sistemu; ali
    c) zagotavljanje osebnih podatkov iz odstavka 10 odst. 3 črka d) Zakona o varstvu osebnih podatkov za namene neposrednega trženja.

  • 7.2.3. Zadevna oseba ima na podlagi pisne zahteve ali osebno, če zadeve ni mogoče prestaviti, pravico kadarkoli ugovarjati prodajalcu zoper obdelavo osebnih podatkov v primerih iz 10. odst. 3 črka a), e), f) ali g) Zakona o varstvu osebnih podatkov z navedbo utemeljenih razlogov ali predložitvijo dokazov o nepooblaščenem poseganju v njegove pravice in zakonsko zaščitene interese, ki so ali bi lahko bili v določenem primeru poškodovani s tako obdelavo osebnih podatkov. podatki; razen če je to zakonsko utemeljeno in se izkaže, da je ugovor posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki upravičen, je prodajalec dolžan takoj, ko okoliščine to dopuščajo, blokirati in uničiti osebne podatke, katerih obdelava je posamezniku, na katerega se nanašajo osebni podatki, nasprotovala.

  • 7.2.4. Poleg tega ima zadevna oseba na pisno zahtevo ali osebno, če zadeve ni mogoče odložiti, pravico, da kadarkoli ugovarja prodajalcu in ne upošteva njegove odločitve, ki bi imela pravne učinke ali pomemben vpliv na osebne podatke. Posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da pregleda odločbo, ki je bila izdana na način, ki se razlikuje od avtomatizirane oblike obdelave, pri čemer mora prodajalec izpolniti zahtevo posameznika, na katerega se nanašajo osebni podatki, pri čemer ima upravičenec odločilno vlogo pri pregledu odločitve. ; Prodajalec zadevno osebo obvesti o načinu preverjanja in rezultatih ugotovitve v 30 dneh od datuma prejema zahteve. Zadevna oseba te pravice nima le, če jo določa poseben zakon, ki predvideva ukrepe za zaščito zakonitih interesov zadevne osebe, ali če je v predpogodbenih razmerjih ali med obstojem pogodbenih razmerij operater izdal odločitev, s katero se ugodi zahtevi osebe, ali je izvajalec v skladu s pogodbo sprejel druge ustrezne ukrepe za zaščito zakonitih interesov zadevne osebe.

 

  • 7.2.5. Če zadevna oseba uveljavlja svojo pravico
    a) pisno in iz vsebine njene prijave izhaja, da uveljavlja svojo pravico, se šteje, da je bila vloga vložena po tem zakonu; prošnjo, poslano po elektronski pošti ali faksu, mora zadevna oseba poslati v pisni obliki najkasneje v treh dneh od datuma njene odpreme;
    b) osebno ustno v zapisniku, iz katerega mora biti razvidno, kdo je uveljavljal pravico, kaj išče in kdaj ter kdo je sestavil zapisnik, njegov podpis in podpis zadevne osebe; prodajalec je dolžan izročiti kopijo zapisnika zadevni osebi;
    c) v primeru posrednika v skladu s točko (a) ali točko (b) mora slednji to zahtevo ali zapisnik brez nepotrebnega odlašanja poslati operaterju.

  • 7.2.6. Če posameznik, na katerega se nanašajo osebni podatki, sumi, da se njegovi osebni podatki obdelujejo nezakonito, lahko Uradu predloži predlog za začetek postopka o varstvu osebnih podatkov.

  • 7.2.7. Če zadevna oseba nima popolne poslovne sposobnosti, lahko njene pravice uveljavlja zakoniti zastopnik. Če zadevna oseba ni živa, lahko njene pravice po tem zakonu uveljavlja bližnja oseba.

  • 7.2.8. Kupec je seznanjen s shranjevanjem t.i. piškotke na svojem računalniku. Kupec lahko z nastavitvami svojega spletnega brskalnika ročno izbriše, blokira ali popolnoma onemogoči posamezne piškotke. Posamezne piškotke je mogoče tudi blokirati ali dovoliti samo za določena spletna mesta. Za več informacij glejte pravilnik o piškotkih.

8. Končne določbe

  • 8.1. Jezik komunikacije med operaterjem in kupcem ter jezik kupoprodajne pogodbe je slovaščina. Sklenjene kupoprodajne pogodbe operater arhivira v elektronski obliki in niso dostopne drugim osebam.

  • 8.2. V primeru, da je katerakoli določba teh pogojev iz kakršnegakoli razloga neveljavna ali neučinkovita, to dejstvo ne povzroči neveljavnosti ali neučinkovitosti drugih delov pogojev ali kupoprodajne pogodbe.

  • 8.3. Besedilo teh pogojev lahko operater spremeni. Spremenjeni pogoji poslovanja začnejo veljati na dan objave. Sprememba ne vpliva na pravice in obveznosti prodajalca in kupca, ki nastanejo pred datumom začetka veljavnosti nove različice pogojev.

  • 8.4. Če razmerje, ki ga vzpostavlja kupoprodajna pogodba, vsebuje mednarodni (tuji) element, se pogodbeni stranki strinjata, da razmerje, vzpostavljeno s kupoprodajno pogodbo, in vsi morebitni spori, ki izhajajo iz njega, ureja pravo Slovaške republike.

  • 8.5. Prodajalec je upravičen do prodaje blaga na podlagi dovoljenja za trgovanje. Nadzor nad izdajanjem dovoljenj za trgovino zagotavlja ustrezni urad za izdajanje dovoljenj za trgovino v okviru svojih pristojnosti. Urad za varstvo osebnih podatkov nadzira področje varstva osebnih podatkov. Nadzorni organ za zaščito kupca kot potrošnika je Inšpektorat slovaške trgovinske inšpekcije za območje Bratislave, Prievozská 32, POBox 5, 820 07 Bratislava, http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov -staznosti-navrhov-a-ziadosti .soi.

  • 8.6. Pogodbeni stranki sta se strinjali, da je za reševanje sporov med operaterjem in kupcem pristojno sodišče Slovaške republike. Morebitne spore med operaterjem in potrošnikom je mogoče rešiti tudi zunajsodno. V takem primeru se lahko potrošnik obrne na zunajsodni organ za reševanje sporov, ki je slovaška trgovinska inšpekcija ali druga ustrezna pooblaščena pravna oseba, uvrščena na seznam subjektov za alternativno reševanje sporov, ki ga vodi Ministrstvo za gospodarstvo Slovaške republike . Potrošnik lahko vloži pritožbo tudi prek platforme RSO za alternativno reševanje sporov v skladu z Uredbo (EU) št. 182/2011 Evropskega parlamenta in Sveta. 2006 o spremembi Uredbe (ES) št. 2006/2004 in Direktive 2009/22 / ES (v nadaljnjem besedilu: Uredba o spletnem reševanju potrošniških sporov), dostopnih na spletnem naslovu: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=SK. Prodajalec priporoča, da kupec najprej uporabi e-poštni naslov

  •  obchod@givsport.sk za reševanje situacije pred začetkom izvensodnega oz. sodnega reševanja spora.

Liptovský Hrádok dne 20.4.2018

GIVsport s.r.o.

 

Ocene strank

...

Odzovi se na komentar:

... Prekliči
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica