Infobar icon

Dodajte tisk v košarico ali izdelke OUTLET

Kategorije
 
 
 
POTLAC NA DRESY A SU PRAVY
 
 
 
 
 
 

Reklamacijski postopek spletne trgovine GIVsport

urejanje reklamacijskih pogojev med upravljavcem / prodajalcem in naročnikom / kupcem (v nadaljevanju "RP")

Uvodne določbe

 

1. Spletno trgovino https://www.givsport.si (v nadaljnem besedilu le „spletna trgovina“) upravlja GIVsport s.r.o., s sedežem na naslovu Pod lipami 96, Liptovský Hrádok 033 01, vpisana v trgovski register Okrožnega sodišča v Žilini, Oddelek: S.r.o., št. 66444/L, DŠ: 50 527 584 (v nadaljevanju „upravljavec“ ali „prodajalec“), Bančni račun: Slovenská sporiteľňa, a.s., št. računa: SK98 0900 0000 0051 1988 0466. Drugi podatki o prodajalcu, pomembni za stik potrošnika s prodajalcem, so naslednji:

e-mail: office@givsport.si

 

2. Naročnik (kupec) v spletni trgovini je katera koli fizična ali pravna oseba, ki pošlje elektronski obrazec z naročilom blaga (izdelkov) ali storitev / blaga).

 

3. Te reklamacijske pogoje urejajo pravna razmerja med prodajalcem in kupcem pri urejanju reklamacij glede pravilnosti in kakovosti blaga in storitev, ki jih zagotavlja prodajalec.

 

4. Pritožbe za namene tega pritožbenega postopka pomenijo pravico, ki jo kupec uveljavlja do odgovornosti za napake v blagu ali storitvah, ki jih zagotavlja prodajalec, ki zahteva določeno pravno sredstvo oziroma nadomestilo za nepravilno izvedbo, neizvajanje predmeta naročila.

 

Postopek reklamacije

 Zapakirano in nepoškodovano blago lahko pošljete na naslov: Julija Benešića 32, 322 36 Ilok, Hrvatska

Skupaj z blagom je treba priložiti izpolnjen obrazec za reklamacijo. Po prejemu blaga vam bomo poslali novi izdelek. Če je bilo blago poškodovano, vse stroške nosi prodajalec. Vse reklamacije poskušamo obdelati takoj (zakonski rok za obdelavo reklamacije je največ 30 dni od datuma reklamacije).

1. V skladu s tem RP lahko upravičena oseba odda reklamacijo osebno, pisno ali po elektronski pošti.

2. Iz pritožbe mora biti razvidno zlasti:

• kdo oddaja reklamacijo (ime, priimek, naslov stalnega prebivališča),

• predmet reklamacije in kaj stranka zahteva,

• na koga je reklamacija naslovljena,

• datum reklamacije,

• podpis stranke ali pooblaščene osebe skupaj s pooblastilom.

 

3. V primeru reklamacije po e-pošti, faksu ali pisno s strani pooblaščene osebe v imenu stranke mora reklamaciji priložiti pooblastilo za zastopanje stranke v zadevi reklamacije.

 

4. Če reklamacija ne vsebuje podatke iz 2. točke teh pogojev, se šteje za brezpredmetno.

5. Rok za obravnavo reklamacije je največ 30 dni od datuma reklamacije. Prodajalec izda kupcu pisni dokument o obravnavi reklamacije.

6. Uveljavitev reklamacije začne veljati na dan, kos stranka odda zahtevek. Za dan uveljavljanja reklamacije se šteje:

• za poštne pošiljke - dan dostave reklamacije v pisarno prodajalca)

• v primeru osebne dostave - datum na kopiji reklamacije, s katerim prodajalec potrdi dostavo

• po elektronski pošti - dan dostave elektronskega sporočila na elektronski naslov prodajalca

7. Za druga pravna razmerja med prodajalcem in kupcem, ki niso izrecno urejena s temi reklamacijskimi pogoji, bodo urejene ustrezne določbe posameznih pogodb, sklenjenih med prodajalcem in kupcem, ter ustrezne določbe splošno zavezujočih pravnih predpisov, ki veljajo v Sloveniji. 

8. Prodajalec ima pravico kadarkoli spremeniti ali dopolniti te reklamacijske pogoje zaradi sprememb zakonskih predpisov in poslovnega okolja. Prodajalec bo določil trenutno besedilo reklamacijskega postopka z objavo na svoji spletni strani.

Te RP veljajo od 01.03.2016 in v celoti nadomeščajo prejšnje RP. Prodajalec si pridržuje pravico do spremembe RP brez predhodnega obvestila.

 

Ocene strank

...

Odzovi se na komentar:

... Prekliči
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Polna (Desktop) različica